Talentis

Stichting Talentis is een bestuur met 15 scholen in de gemeenten Vught, 's-Hertogenbosch, Boxtel en Heusden. Binnen onze stichting zijn ruim 300 medewerkers werkzaam. Met 15 scholen is er altijd wel een school die bij jou past.

Wil je bij ons werken? Check dan snel onze actuele vacatures op deze website of via onze LinkedIn pagina

Talenten Gezocht

Vervangerspool

Stichting Talentis is aangesloten bij de Dommelgroep.De Vervangers- en Invallerspool van de Dommelgroep is er voor leerkrachten die interesse hebben om voor scholen van de Dommelgroep (inclusief stichting Talentis) ingezet te worden als ‘losse of vaste invaller’. Binnen de Dommelgroep heeft de Vervangerspool de naam VIP (Very Important Persons) gekregen. Bij de VIP zijn zowel parttime als fulltime leerkrachten werkzaam. Deze vervangers hebben een vast dienstverband bij de Dommelgroep en kunnen op alle scholen van de Dommelgroep ingezet worden. Bij de Dommelgroep zijn eveneens de volgende stichtingen aangesloten: Cadans Primair en SKOPOS.

Meer weten?
Neem dan contact op met de VIP: vip@dommelgroep.nl